Jdi na obsah Jdi na menu

Duhový květ vyrostl na eStránkách

Dnes vám přinášíme rozhovor s paní Pitnerovou, která si na eStránkách založila elektronický obchod Duhový květ a v rámci akce od nás získala reklamu v hodnotě 500 000 Kč. Díky svému novému eshopu již získává první objednávky z internetu.

1. Co Vás vedlo k tomu, že jste si vytvořila vlastní webové stránky?

Vlastní webové stránky jsem si založila, abych doplnila kamenný obchod eshopem. Můžu tak nabídnout vlastní tvorbu široké veřejnosti. Jde především o šperky vlastní výroby a netradiční módní doplňky, dále knihy s duchovní tématikou nebo například mandaly. Když jsem si před půl rokem otevřela obchůdek, zjistila jsem, že okruh zákazníků je omezen jejich vzdáleností od místa prodeje. Nabídnout mé výrobky na internetu mi skýtá možnost oslovit velké množství potencionálním zákazníků.
 

pi-pitnerova-1.jpg

 
2. Kdy to bylo a proč právě eStránky? 
 
Po tom, co jsem se rozhodla zřídit si eshop, jsem vyzkoušela několik služeb, které tuto funkčnost nabízely. Zjistila jsem však, že i když mnoho služeb nabízí administraci stránek, jsou za velmi vysoké poplatky například za vložení vlastního loga. S eStránkami jsem už měla zkušenost. Asi 2 roky mám na www.estranky.cz stránku s bižuterií vlastní výroby. Je to stránka zájmová, nekomerční. Když jsem si telefonicky ověřila možnosti použití a cenu webu na eStránkách, rozhodla jsem se eshop zřídit u vás.
 
3. Jsou Vaše stránky www.duhovy-kvet.cz spíše prací nebo zábavou?
 
Mé stránky jsou pro mne jak prací, tak zábavou. Vlastně veškerá má práce je pro mě zábavou.
 
4. Kdo vytvářel vaše webové stránky a elektronický obchod? Vy sama nebo jde o práci týmu? 
 
Své stránky jsem si od základu vytvářela a stále vytvářím sama. Původně jsem si vybrala jinou šablonu z nabídky, která se mi vzhledově líbila víc. Ovšem při plnění stránek jsem zjistila, že pro eshop není příliš ideální. Z důvodu snadnější orientace na stránkách a přehlednému přístupu k nabízenému zboží jsem nakonec zvolila jinou šablonu. Možnost výběru šablon je tu určitě velká a líbí se mi například, že si můžu sama nahrát vlastní fotografii do záhlaví. Postupně jsem se naučila používat i rozšířené možnosti ovládání stránek, i když určitě neumím zatím používat všechno. Učím se stále.
 
5. Aktivně působíte na Facebooku. Jak se Vám osvědčila prezentace Duhového květu na této sociální síti?
 
Na Facebooku mám zájmovou stránku s názvem Duhový květ už více než 2 roky. Původně jsem ji založila se záměrem šířit informace z oblasti mých zájmů, jako je duchovní a osobní rozvoj. Snažím se o pozitivní přístup k životu a motivaci ostatních lidí, například psaním textů na mou Facebook stránku. Prodejní galerii jsem nazvala „Duhový květ“, což bylo logickým propojením obchodu s tématicky podobnou Facebook stránkou. Tato sociální síť je velmi oblíbená a skýtá značné možnosti při oslovení široké veřejnosti.
 
6. Jaké jsou Vaše další plány týkající se prezentace na webu a eshopu? 
 
Plánuji své stránky stále zdokonalovat a rozšiřovat o další informace, například o akce pořádané v mé prodejní galerii Duhový květ. Samozřejmě budu stále obměňovat a doplňovat sortiment nabízených výrobků o stále nové originální kusy.
 

pi-pitnerova-2.jpg

 
7. Váš vzkaz eStránkám (pochvala, nápad na zlepšení služeb či cokoliv jiného)? 
 
Ráda bych eStránkám vzkázala, ať stále pokračujete ve své činnosti jako dosud. Myslím, že to děláte dobře. Znám mnoho lidí, kteří jsou s vaší službou spokojeni. Sama mezi ně patřím. Chci vám také poděkovat za ocenění, kterého se mi dostalo, když jste mé stránky vybrali v rámci vaší propagační akce. Velmi si toho vážím a přeji vám mnoho spokojených uživatelů.
 
--
 
Přejeme paní Pitnerové mnoho spokojených zákazníků. Založit eshop si u nás může každý.
 
 
 

Komentáře

    Zatím nebyl vložen žádný komentář