Jdi na obsah Jdi na menu

Zachraňte i své produkty a služby. S podpůrnou stránkou a slevou 30 %

kruhy2.png

Na začátku února jsme si řekli, proč si vytvořit microsite, tedy stránku podporující konkrétní službu nebo produkt, a jednoduchou úvahou zjistili, jestli se nám vyplatí. Dnes se můžeme krok po kroku podívat, jak by taková stránka mohla vznikat.

V první řadě se musíme zamyslet nad tím, jakou službu nebo produkt chceme novou stránkou podpořit, případně jestli a jak je lidé na internetu vyhledávají. 

 

Návrh klíčových slov

Není nic jednoduššího, než se přihlásit na stránce www.sklik.cz pomocí existujícího e-mailu u Seznam.cz (případně si založit zdarma účet nový). V rozhraní reklamního systému Sklik.cz pak v horním menu pod položkou Nástroje zvolit Návrh klíčových slov.

Do prázdného políčka zadáme postupně fráze, které chceme zviditelnit.

sklik.png

Z tohoto obrázku zjišťujeme, že servis notebooků přímo v Olomouci hledá 245 uživatelů měsíčně, konkrétně opravy značek HP a Acer pak dalších 122 uživatelů. Zajímavá pro nás může být i informace z ročního trendu, že servis častěji hledají uživatelé v březnu, září a srpnu. Takto můžeme zjistit zájem i u dalších našich služeb nebo produktů a z favoritů pak vybrat jednoho, na kterého se zaměříme. 

 

Tvorba stránek

Podpůrnou stránku si můžete jednoduše vytvořit přímo u eStránek

Nyní akce! Pokud máte u stejného e-mailu komerční program nebo e-shop, automaticky dostáváte slevu 30 % z ročního poplatku na další web!

Název stránek se pokuste zvolit tak, aby co nejlépe vystihoval nabízený produkt nebo službu, ale přesto byl snadno zapamatovatelný. 

I když je pro vás velmi pravděpodobně prioritou číslo jedna dostat stránku na první místa ve vyhledávačích, snažte se při tvorbě obsahu zaměřit hlavně na návštěvníka. Je to právě návštěvník, kdo si od vás ve finále nakoupí - a tím, že mu nabídnete kvalitní obsah, nahrajete i vyhledávačům, kteří jej dokáží ocenit. 

Pamatujte, že podpůrný web by neměl působit jako čistě prodejní stránka. Naopak by měl probudit v návštěvníkovi zájem, aby si produkt nebo službu objednal přímo na vašich hlavních stránkách, kde si spolu s tímto může objednat i další produkty a služby.

 

Vyhněte se obrázkům s autorskými právy

Byť je přejití na vyhledávání obrázků například u Googlu asi nejjednodušší cestou k nalezení pěkných obrázků, určitě se mu vyhněte. Použití takových obrázků je ve velké většině případů nelegální. 

Nejlepší alternativou je najít si v okolí šikovného fotografa, který vám pomůže s nafocením vlastních obrázků. Jste-li šikovní, zvládnete si fotky udělat sami. Pokud z jakéhokoli důvodu vlastní fotky nemůžete použít, obraťte se na některou z fotobank, kde si můžete vybrat ze spousty fotek, které si lze zakoupit. Jedná se například o českou fotobanku pixmac.cz nebo zahraniční dreamstime.com, photodune.net a další…

Zajímavou volbou může být i využití fotobank, které nabízí fotky úplně zdarma pro prakticky jakékoli použití - musíte se však smířit s velmi omezeným výběrem - www.pexels.com

 

Spusťte to - a neusínejte na vavřínech

Fungování nové podpůrné stránky asi již nic nebrání. K rychlejšímu startu můžeme snad jen doporučit zakoupení vlastní domény - z adresy opravar-notebooku-olomouc.estranky.cz se pak stane například www.opravar-notebooku-olomouc.cz. 

Spuštěním stránek však celá práce nekončí, alespoň do začátku potřebuje stránka vaši pomoc. 

 

5 tipů ke zviditelnění stránek

  • Řekněte Seznamu a Googlu, že máte novou stránku, o které neví
  • Buďte aktivní na sociálních sítích - řekněte svým přátelům, fanouškům, případně followerům na Twitteru a lidem na Google Plus, že máte novou stránku
  • Diskutujte na fórech - najděte fóra zabývající se vaší tématikou - snažte se uživatelům v nesnázích pomoci a jako alternativu k návodu připojte odkaz na Váš web - pokud bude příspěvek přínosný a odpovídat na dotaz, nebude brán odkaz jako nevyžádaný příspěvek nebo spam.
  • Tvořte zpětné odkazy - snažte se odkaz na váš nový web dostat na navštěvované  tématické weby. Vyvarujte se ale různým výměnným systémům a vkládejte odkazy jen tam, kde budou pro návštěvníka opravdu užitečné - ubráníte se tak penalizaci od vyhledávačů.
  • Veškeré aktivity, které pro stránky děláte, byste měli průběžně vyhodnocovat. V tomto případě doporučujeme použít službu Google Analytics, který vám pomůže zjistit, jak jsou vaše jednotlivé snahy úspěšné. Po tomto zjištění byste se měli zamyslet a pokud není vše 100% dokonalé, své obchodní aktivity nadále vylepšovat.

kruh-ok.jpg
Zvládne to i babička!

eStránky mají mezi uživateli snad všechny věkové kategorie.
Úspěšné stránky u nás mají i babičky přes 60 let. Zvládnete to také!

Vytvořte si vlastní podpůrnou stránku. 
Získáte od nás 30 dnů na testování úplně zdarma a pokud u nás máte komerční stránku nebo e-Shop, na další stránky dostanete 30 % slevu!