Jdi na obsah Jdi na menu

Firemní web pro řemeslníky a drobné podnikatele má smysl

untitled-design-144.pngKdo nemá web, jako by nebyl. A v podnikání to platí dvojnásob. Jen se zamyslete, kde a jak dnes lidé vyhledávají. Vezmou do ruky mobil, počítač nebo tablet, otevřou prohlížeč, napíšou, co zrovna potřebují a vyberou si z toho, co jim vyhledávač naservíruje. Ti, co se tam neobjeví, mají smůlu. V tomto článku vám vysvětlíme, jak to funguje a proč byste měli mít vlastní web.

 

Jak to funguje
Ukážeme si to na příkladu. Když chcete nový účes, do vyhledávače (Google, Seznam) napíšete „kadeřník Brno“. Na zadaný dotaz, vám vyběhnou desítky stránek, které více či méně odpovídají uvedenému spojení. Ty nejlepší se objeví na první stránce. První čtveřice, s miniaturním označením „reklama“, nemusí mít dobrý web, ale má zaplacenou takzvanou PPC reklamu. Ty další mají tak dobrý web, že se zobrazují na špičce. Většina potenciálních zákazníků si vybere mezi prvními odkazy.

A co ten zbytek 
Weby na dalších stránkách se závodu o zákazníka alespoň zúčastnily. A třeba si povedou lépe u jinak formulovaných dotazů v našem případě třeba „kadeřník Brno-Vinohrady“. Brněnské kadeřnice bez webu mají smůlu a ani se závodu o přízeň zákazníka nezúčastní, což je škoda.

Prvním krokem k úspěchu je účast
Abyste vykryli tuto skulinu, potřebujete web. Nevadí, že nebude dokonalý, ale alespoň bude = zúčastníte se závodu o zákazníka. Postupně ho vyladíte a zvýšíte svou šanci, že se objevíte na prvních příčkách a přilákáte zákazníky, kteří zrovna hledají to, co nabízíte.

Vlastní web snadno a rychle
Vlastní web si můžete nechat vyrobit u specializované webařské firmy, ale vyjde vás to na tisíce nebo spíš desetitisíce a ještě budete muset čekat, než na vás dojde řada, nebo si ho vytvoříte sami pomocí intuitivního on-line nástroje eStránky. Jeho základní verze je ZDARMA. Když budete chtít, připlatíte si za širší výběr vzhledových možností, další jazykové mutace a jiné užitečné funkce, které vaši stránku pozvednou na vyšší úroveň.