Jdi na obsah Jdi na menu

Elektronická evidence tržeb a eStránky

Všemi médii propraná, snad nikým milovaná a hodně diskutovaná elektronická evidence tržeb přichází do druhého kola. Prodejci zboží, třeste se - aneb Co vás čeká a nemine s eStránkami.

 

pexels-photo-234171.jpeg

 

Zmíněné druhé kolo, které startuje 1. 3. 2017, asi nejvíce postihne majitele e-shopů. Dotýká se maloobchodu a velkoobchodu. Stačí tedy, když něco prodáváte - ať už na internetu nebo mimo něj. 

 

Platba bankovním převodem a zboží na dobírku se nepočítá
Většina z vás, našich uživatelů, na vyřízení svých objednávek používá platbu předem na účet nebo dobírku. V těchto případech nemusíte vůbec nic řešit. 

Problém může nastat, pokud nabízíte i osobní odběr, kdy vám zákazníci platí hotově. V tomto případě budete potřebovat pokladnu, která EET umí a vytiskne vám účtenku s potřebnými kódy. 

Rádi bychom podpořili projekt Fiket.cz - díky němu můžete začít s EET bez jakýchkoli dalších poplatků. Systém po jednoduchém nastavení vytvoří elektronickou účtenku, která je pro finanční úřady 100% dostačující. 


eShop na eStránkách připraven
Pokud nebudete chtít tisknout dva různé doklady, můžete oba kódy (FIK i BKP) vložit přímo do faktury, kterou generuje náš systém u jednotlivých objednávek.

V první řadě přejděte do eShopu do záložky Nastavení > Dodavatel a do řádku EET - BKP vložte svůj bezpečnostní kód poplatníka. V editaci jednotlivých objednávek pak můžete do řádku “EET - FIK” vložit fiskální identifikační kód, který vám vygeneruje Fiket nebo jakýkoli jiný systém. Po vygenerování faktury pak při jejím tisku budete mít vše potřebné.


V případě jakýchkoli problémů neváhejte kontaktovat naši technickou podporu, která je připravena 8 hodin denně řešit vaše problémy.