Jdi na obsah Jdi na menu

Jak dobře postavit internetové stránky

Nejen internet patří eStránkám. V pondělí 25. června otiskl deník Právo článek autora celého projektu eStránky.cz Martina Krudence. Otvírák na téma vytváření webových prezentací se objevil na titulu pravidelné přílohy Firma.

Ještě jste to nečetli? Tady máte možnost.

Přinášíme krátký úryvek z článku.

Aktuální, stručný obsah

Firemní web neslouží pouze k tomu, aby se návštěvník potěšil pohledem na úhledně zpracovanou vizáž, ale především k tomu, aby si z ní odnesl informaci, kterou potřebuje. Text je proto tím nejdůležitějším, co web obsahuje. Psát je třeba krátké a významově ucelené věty. Návštěvník čte webové stránky rychleji, než si mnozí lidé myslí, obvykle stráví nad otevřenou stránkou jen pár vteřin. Vyvarujte se slovního balastu. Klíčová slova v textu je vhodnější tučně zvýraznit, aby opticky tvořila záchytné body při prohlížení stránky. Většina lidí totiž nečte stránky jako souvislý text, ale spíše po nich těká očima. S obsahem souvisí také obchodní modul. Jestliže pomocí webu prodáváme nějaké zboží nebo služby, určitě by na něm neměl chybět modul pro internetový obchod, jehož prostřednictvím může zákazník nejen vybírat a objednávat z naší nabídky v pohodlí svého domova, ale rovněž se dozví vše potřebné o jednotlivých produktech či službách.

Celý článek ve formátu .pdf si můžete stáhnout kliknutím na tento odkaz:

Firma, příloha deníku Právo - 25.6.2007